CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »





Bøjle - Restekort....

Jeg har rigtig haft gang i mine rester til disse kort, selv de små stykker har jeg fået brugt :)
Jeg var i tigeren en dag og fandt disse bøjler og tænkte dem skal jeg scrappe med , det blev så til disse kort  - rigtig herrekort synes jeg, men er også sød med en lille kjole til damer eller piger.
Nu vil vi ud at købe planter til drivhuset, det er jo dejligt at være selvforsynende
med masser af grønsager og ting fra drivhuset :)

Rigtig god weekend :)

9 kommentarer:

  1. Hvor er de søde Helle! Kunne man få en udførlig brugsanvisning på skjorterne? Dem ville jeg godt Scrap lifte;-)
    Knus

    SvarSlet
  2. Du er altid så god til at finde ting, som kan bruges til kort eller LO og det er altid spændende ting, der kommer ud af det. Er kraven "bare" et lille wstykke karton som liems fast i midten eller???

    SvarSlet
  3. Superskønne kort Helle!
    Altid inspirerende at kigge forbi. Det er dejlig tat se du er både produktiv og original *S*

    SvarSlet
  4. Hvor er de altså søde Helle, rigtig godt fundet på:-) Håber snart at se og høre fra dig:-)

    SvarSlet
  5. Super fine kort!
    Jeg har lige betalt en milliard million for Tim Holtz bøjler!!!!! Tak for tippet.

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle flotte og meget kreative kort. Du har altid nogle gode ideer til at brug anderledes ting på. Tak for tippet med bøjlerne. Jeg må vist lige en tur i tigeren.

    God weekend.

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare skønne - FEDE drenge/herre kort. Har selv nogle clips til at ligge og har også en ide med slips ggg

    Rigtig god søndag til dig

    SvarSlet
  8. Wauw... hvor er det nogle fine kort, og nogle rigtig søde små bøjler, skal da lige en tur i tigeren en af de nærmeste dage.

    SvarSlet
  9. Super søde kort! Fed detalje med to slips

    SvarSlet